14. 3. 2016

 FUNKČNÍ ZÓNA JE TU PRO VÁS!!!!

14. 3. 2016
 Novinka ve Fitness Korzo
Fitbox(Hit4Fit) v uterý a ve středu. Přijďte ze sebe vymlátit negativní energii stres i včerejší pizzu. Těšíme se na Vás!
 
21. 10. 2013

POZOR POZOR!!! 

Akce - kruhové tréninky pro ženy teď v mnohem atraktivnějším čase 19:30 hodin a to každé úterý a čtvrtek!

Navíc při koupi pernamentky, která je pořád za velmi příznivou cenu 495,-, mají ženy vstup do posilovny zdarma!!!

 

 

JUMPING

jump.jpg

Hopping pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
18:00 - 19:30  ***     ***       
               
               
               

  Nalaďte se do pohody, nechte se unést vlnou emocí a hlavně vyskákejte přebytečné kilogramy. Kde? Na hodinách jumpingu! Nečeká vás jen skákání nahoru a dolů, ale i motivující hudba, střídání různých rytmů, sprintů i pomalejších pasáží. Do kondice tak dostanete nejen nohy, ale i zbytek těla. Nechte se navnadit i vy!

 

Když chcete rychle vytvarovat postavu

 

Jumping patří k aerobním aktivitám, při kterých se pálí nejvíce kilojoulů. „Kromě toho však díky skákání na malých trampolínkách zapojíte i hluboký stabilizační systém," upozorňuje Michal Valdhans z Pohybového studia, kde se jumpingem zabývají. Tím, jak vás balanční plocha rozhazuje, zapojujete i břišní svalstvo, záda a další partie. Cíleně se na hodinách posilují i paže. Na trampolínách se provádí balanční cviky, které jsou kvůli měkké nestabilní podložce mnohem namáhavější, než kdyby se prováděly na zemi.

Lekce začíná klasickým krátkým zahřátím a protažením. Pak následuje oddělený zhruba čtyřicetiminutový blok vlastního posilování. Střídají se při něm rychlé pasáže s pomalými. Těm rychlým se říká sprinty. Pomalé jsou na prodýchání a přípravou na další sprint. Pozor! Cílem není vyskočit co nejvýše, jak by se mohlo zdát, ale naopak tělo by mělo zůstat při skocích zhruba ve stejné výšce. Nohy ovšem musí pořádně dupat.

 

Kdo na hodinu nesmí

 

Jumping si mohou dopřát téměř všichni. Přesto existují případy, kdy vhodný není. Úplný zákaz mají těhotné ženy nebo maminky krátce po porodu. Předchozí konzultaci s lékařem by měli uskutečnit lidé:

  • s poraněním kloubů a kyčlí
  • s problémy s páteří
  • s vyhřezlou ploténkou.

Rady pro začátečníky

Na svou první hodinu si vezměte pohodlné oblečení, které dobře saje pot, například legíny a přiléhavější tričko. Dámy, nezapomeňte na sportovní podprsenku, tady bude opravdu třeba! Velmi důležitý je výběr obuvi. Ideální jsou pevnější kotníkové boty na aerobik. Přibalte si i ručník a dostatek pití. Nejlépe vody. Hodinu před cvičením se nedoporučuje jíst.

Tempa se nebojte. Nikdo vás rozhodně do ničeho nutit nebude. Skákejte zprvu podle svého vlastního rytmu. Časem se k ostatním přidáte. Zacvičit si můžete v jednom ze šedesáti míst v České republice, jejich seznam najdetezde. Hodina vás vyjde od 80 do 150 korun a za lekci spálíte zhruba 1400 až 1600 kilojoulů. Věřte, že proto první výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Projeví se to nejen zpevněním těla, ale přestanete se zadýchávat a skákání si budete plně užívat.

ZDRAVOTNÍ POZITIVA JUMPINGU
  • Zvyšuje kapacitu plic pro dýchání
  • Zvyšuje tkáňové zásobení kyslíkem
  • Působí proti depresi
  • Pomáhá snižovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním
  • Podporuje lymfatický oběh
  • Snižuje hladinu cholesterolu
  • Stimuluje metabolismus
  • Zlepšuje koordinaci a rovnováhu
  • Podporuje zvýšený tonus svalů
  • Nabízí úlevu od bolesti zad a krku, bolesti hlavy a jiné bolesti způsobené nedostatkem cvičení
  • Podporuje snadnější relaxaci a spánek
  • Zmírňuje únavu a menstruační potíže u žen

 

Zdroj jumping.cz

KONTAKT:

Fitness Korzo

Dr. E. Beneše 5
787 01 Šumperk

TELEFON: 583 555 056

E - MAIL: fitness@fitnesskorzo.cz

FACEBOOK:

https://www.facebook.com/groups/298172758734/?fref=ts

 

OTEVÍRACÍ DOBA

PO 09:00 - 12:30; 13:30 - 21:00 hodin

ÚT 09:00 - 12:30; 13:30 - 21:00 hodin

ST 09:00 - 12:30; 13:30 - 21:00 hodin

ČT 09:00 - 12:30; 13:30 - 21:00 hodin

PÁ 09:00 - 12:30; 13:30 - 20:00 hodin

 

SO 10:00 - 12:30 hodin

NE 15:00 - 20:00 hodin

TRENÉŘI

167831_10150092619271025_2331251_n.jpg
Iveta Rabenseifnerová
1000749_10200093743417288_527921887_n.jpg
Petra Matyášová
167831_10150092619271025_2331251_n.jpg
Lenka Hodovská
image.jpeg
Kateřina Klímová
LucieJanickovaUpr.jpg
Lucie Janíčková

Kdo je online

Momentálně je online 0 uživatelé a 1 host.

© 2006-2009 Fitness Korzo, Všechna práva vyhrazena | Webdesign © 2009 www.circusonline.cz | photo by www.extravaganzagallery.com | Login